پستو ی خانه

این وبلاگ در اثر فیلتر شدن وبلاگ اصلی ام ایجاد شده.kerman.blogsky.com

پستو ی خانه

این وبلاگ در اثر فیلتر شدن وبلاگ اصلی ام ایجاد شده.kerman.blogsky.com

شیشه

شاعرای بزرگ شعرای بزرگ میگن :

 شیشه پنجره را باران شست..
از دل من اما.. عاقبت چه کسی نقش تو را خواهد شست.. 
امروز داره بارون میاد.کارش از شستن گذشته.داره شیشه رو از جا میکنه.به قول رفقا هوا دونفریه.فکر میکنم همین وقتاست که خودم باید دو نفر بشم.و کلی حرفایی رو که بایست به خودم میزدم رو بزنم.

ممکنه خیلیا مثل من  باشن که نه شاعر باشن و نه بزرگ.ولی شعرای کوچیک بگن.
شیشه پنجره را باران کند
بر دل تو  اما ...چه کسی عاقبت نقش مرا خواهد زد؟
نظرات 3 + ارسال نظر
حسین جمعه 1 آبان 1383 ساعت 04:00 ب.ظ http://hobor971.persianblog.com

شیشه پنجره را باران شست.... از دل تو اما چه کسی یاد مرا خواهد شست؟!!..... چقد دوستش دارم این حمید مصدق رو....

مریم خانوم گل!معرف حظور!!!! یکشنبه 3 آبان 1383 ساعت 11:07 ب.ظ

بابا چه رمانتیک و پروانه ای!این حرفا فقط میتونه از دهن یه فاشیست در بیاد!!!:ی! ...باران کند!!...خواهد زد!!!!!و چه کس کفشش را بر سرت خواهد زد!و کمر بندش را کمرت خواهد زد؟؟!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 فروردین 1384 ساعت 02:07 ق.ظ

چرا به روز نمیشی نمیگی دل من تنگ میشه پاره میشه بارون میاد سیل میاد اسمون غلنبه میزنه سرم مثل قارچ از زمین در میاد بارون میاد سیل میاد خدا گریش بگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد